Pages

JUMLAH PELAWAT

FOLLOWER

FOLLOW

Sponsor






19 June 2014

Kisah Benah:sms kenakan pelacur.POWER!!!!

 
http://www.ivmist.blogspot.com

 Saya menerima bahan2 ini daripada seorang kenalan,beliau mengemelkan gambar print screen sms beliau dengan seorang pelacur,tujuannya adalah untuk mengenakan mereka,dan kawan saya melakonkan watak sebagai seorang polis yang ingin melanggan pelacur tersebut.









Copy paste massege dari fb yang belia hantar kepada saya

"Bro aku ada benda nak share dekat kau,baru2 ni aku dapat no fon awek,dia ni ada buat service sex,aku boring saja try mseg dengan dia,tak tahu pulak jadi macamni ha3,nanti kau bukan emel aku ada send printscreen aku sms dengan dia,nanti kalau ada kita buat lagi,ha3,selalu orang buat video kenakan orang,kita buat lain dari yang lain,cek emel bro"

Ikuti perbualan mereka disini.
















   Selepas menilai semua ini,saya mendapati ianya baik untuk dikongsikan sebagai iktibar kepada mereka yang lain,bukan sekadar memenuhi nafsu semata2.









No comments:

Post a Comment

Sponsor