JUMLAH PELAWAT

Amaran::Kepada Para Pengujung anda disarankan agar mengisis ruangan emel dibawah agar segala kanduangan baru dan bonus yang akan diberikan sampai kepada anda.Amat merugikan jika anda tidak mengisi emel dibawah.

Follow by Email

Ikuti Blog Ini

Facebook Like




My ImageTestimoni

Testimoni Lain Disini
TAK BUKA MEMANG RUGI
Buka Testimoni






Kongsi Di Facebook ANDA



Produk TerbaikHubungi saya







Tuesday, April 24, 2012

Ni cerita seks,teka-teki,atau lawak?baca dan faham


Sekadar hiasan
Kisah ini diceritakan oleh seseorang kepada saya.Kisahnya agak diketogerikan 18SX juga.

 Sebuah tempat ada seorang lelaki amat sikapnya tidak boleh melihat lubang,Jika dia terlihat lubang dia akan memasukkan kemaluannya didalam lubang tersebut,kalau lubang botol lubang botol dia masukkan,lubang dekat tilam pun dia masukkan.Pada suatu hari ibunya menyuruh lelaki tersebut mengemas stor dibelakang rumahnya.Ketika sedang mengemas,lelaki tersebut ternampak sebuah labu sayung.......mcm gambar dekat atas bentuknya,



Oleh kerana labu sayung yang ditemui tiada tudungnya diatas,mungkin hilang,dan lubang labu sayung tersebut terdedah kelihatan.Tanpa membuang masa lelaki tersebut memeriksa sekeliling kawan setor tersebut agar tiada sesiapa disitu.Setelah yakin hanya dia seorang sahaja di situ,dengan segera dia memasukkan kemaluanya kedalam lubang labu sayung tersebut.Sedang asyik melayang perasaan keenakkan lubang labu sayung tersebut,dia terasa di kepala ko***nya seperti digigit,dengan pantas dia mencabut dan membuang labung sayung tersebut ke atas lantai,setelah lama memerhati untuk memastikan apa yang telah mengigit adik kecik tu tiba2 keluar seekor tikus berbulu hitam dengan hidung yang  kembang kecut di lubang labu sayung tersebut tersebut.

Sekadar hiasan


Dengan gigitan tikus tersebut telah meninggalkan parut yang menyebabkan lelaki itu punya k*n*t kelihatan seakan-akan cacat.

Setelah dua bulan kejadian tersebut berlaku,lelaki tersebut tidak berani lagi memasukkan kemaluanya kedalam apa2 lubang pon.

Lelaki tersebut mempunyai seorang bapa saudara yang amat mengambil berat dengan lelaki tersebut.Bapa saudaranya amat risau dengan anak saudaranya yang belum berkahwin sedangkan umur sudah menjangkau 35 tahun.Dengan mendapat persetujuan anak saudaranya,dia memperkenalkan anak saudaranya dengan seorang gadis yang juga dari kampung yang sama dengan lelaki yang pantang melihat sebarang lubang tersebut.Dan majlis pernikahan berlansung dengan meriah sekali.

 Namun bapa saudara lelaki tersebut mempunyai niat yang kurang elok,kerana selama seminggu dia akan berdiri di tepi tingkap bilik Si Pengantin tadi,untuk memantau aktiviti yang dilakukan oleh pasangan pengantin yang baru berkahwin didalam bilik.Malangnya selama seminggu dia masih tidak dapat mengesan aktiviti pasangan pengantin tersebut (dengar suara pun tidak).
 Pada keesokkan harinya bapa saudara lelaki tersebut menemui anak saudaranya dan bertanya

"Din(bukan nama sebenar),kau ni dah seminggu kawin takkan la belum buat apa2 lagi kot,orang lain baru dua hari macam teknik yang dipraktikkan"Katanya kepada anak saudaranya yang baru berkahwin tersebut.

Balas anak saudaranya"ala malas la Pak Long awal lagi la,lagi pun saya bukannya pandai sangat bab2 ni"katanya.(Pada hal sebelum ni segala jenis lubang dia teroka).

"Ala kau ni slow2 la,mula pegang2 dulu,nanti kalau dia melawan kau tambah sikit,ala baru kawin biasa la sama2 xtahu mcm PakLong dulu2 jugak,apa kata malam ni kau buka lampu mudah sikit cerah".Kata bapa saudara lelaki itu lagi.



Pada waktu malam,selepas mendengar teknik dan trik dari bapa saudaranya yang boleh dikatakan agak berpengalaman tu,lelaki tersebut ingin mencuba.

 Selesai solat insya lelaki tersebut duduk diatas katil dan duduk bersebelahan dengan isterinya yang sedang membaca Majalah Ujang.Mula2 lelaki itu memegang tangan isterinya sambil membuat beberapa kucupan mesra.Tangan lelaki tersebut merayap2 ke seluruh tubuh isterinya sampai lah kebahagian yang agak sulit dan ditumbuhi oleh hutan yang agak2 lebat.
   Oleh kerana aksi pemanas sudah lama,si isteri mengambil keputusan untuk membuka halangan yang melindungi penglihatan suaminya.
Sekadar hiasan
  Satu-demi satu dibuang,sehinggalah kepada helaian yang paling kecil sekali.Setelah habis semua dibuang si lelaki apa lagi dengan latas mendekatkan mukanya kekawasan hutan rimba tersebut,hutan lain pernah dia terokai,sehinggalah hutan paling tebal dimalaysia ni tanpa sebarang kelulusan dari kerajaan dia terokai,tapi untuk hutan ini dia bukan sahaja perlu mendapatkan kelulusan tuan punya hutan tetapi penerokaan tersebut mestilah dilakukan secara halal,kalau tidak silap2 kena hukum 10 sebatan 3 tahun penjara.
  Apabila hampir lebih kurang 5 inchi dari tempat sulit tersebut tiba-tiba...........

Satu suara kuat bergema dari dalam bilik,ia adalah suara lelaki tersebut

"Pak Long!!!!Pak Long!!!!aku dah cakap xnak PakLong suruh jugak,kau nak dia gigit k*n*t aku lagi ke,tengok tu kepala dia terkeluar dan tergerak2,kali ni bulunya lagi banyak dari yang aku tengok dekat dalam stor tu,kepala dia warna merah,mesti dia dah lama naik darah dengan aku sebab ganggu jalan dia keluarrr!!!!"jerit lelaki tersebut.



Pada malam itu satu rumah pecah perut dengan kisah tersebut.

Habisss dahhh,diharapkan anda dapat faham kisah yang saya ceritakan diatas

Iklan SEKEJAP.

Untuk para lelaki yang berminat untk mengayakan pakaian berfesyenkan korea,sila masuk fan page ni,kerana saya ada menjual beberapa koleksi Korea Man's Jacket.
http://www.facebook.com/koreansuit Jangan Lupa LIKE DAN SHARE OK.

No comments:

Post a Comment

Comment je apa2 pon,asalkan tidak mengguris hati banyak pihak dan berunsurkan tidak baik sudah

Hantar Ke FB Anda

Hantar ke Facebook Saya


SILA BERI COMMENT ANDA DIRUANGAN FACEBOOK COMMENT


TERIMA KASIH


Instagram