Pages

JUMLAH PELAWAT

FOLLOWER

FOLLOW

Sponsor






30 April 2012

Sah!!!polis Yang pandu kereta kena pukul tu berbohong

Tngah confius ni  pasal polis kena pukul didalam kereta tu dalam pengakuan video ni dia cakap dia pengsan,dan sedar2 sudah berada di HKL,xcaya tengok video ni masa minit 1:04 dia cakap "Darah banyak keluar,saya pengsan dalam kereta,saya xtahu pon apa yang berlaku selepas tu,sedar-sedar saya dekat HKL."



Ok kita terima dia cakap dia pengsan tapi ni sapa?

Tengok gambar ni saya ambil dari utusan,xkan utusan nak letak gambar edit kot.Xcaya tengok dalam kosmo hari ni pun ada gambar ni .


 Xkan orang pengsan macam bro dekat tengah ni,?bangun berjalan,mata celik,
apa yang aku xboleh terima dia cakap macam masa minit 1:04 dia cakap "Darah banyak keluar,saya pengsan dalam kereta,saya tak tahu pon apa yang berlaku selepas tu,sedar-sedar saya dekat HKL."katanya kepada wartawan.


Apa yang ada didalam video diatan ini?

  • Minit 0.50:Abang baju merah tu merapati kereta polis dan cuba memberi bantuan.
  • Minit 1.06 Polis yang mengakui dia pengsan(tapi dalam video sah2 dia sedar) tu bangun berjalan dan dipimpin oleh dua orang peserta bersih,
Ok saya ada soalan kepada anda untuk anda fikirkan,

1)Adakah percaya x cakap polis tu yang akui dirinya pengsan dan bila sedar sudah berada dihospital?
2)Pernahkan didalam seumur hidup anda melihat orang pengsan berjalan dan membuka mata?

Tolong fikir2kan dan jawab dibahagian comment.

1 comment:

Sponsor