Pages

JUMLAH PELAWAT

FOLLOWER

FOLLOW

Sponsor






05 November 2011

Aku dah muak dengan nuffnang,Goodbye Nuffnang

Semakin lama semakin hilang kepercayaan aku pada nuffang ni,ye la,,,dah lma juga aku buat(iklankan di blog).Tepi jumlah pendapatan meningkat dengan tidak masuk akal lansung,terlalu sikit.
Yaaa aku faham jika ada yang kata blog aku jarang dilawati,Tetapi pembayaran untuk iklan akan dibayar mengikut jumlah unik klik kan?ya itu yang mereka cakap,tetapi aku rasa jumlah yang aku dapat lebih banyak jika mengikut analytics yang di tunjukkan.Tetapi sudah beberapa bulan,Jumlah pendapatan yang ditunjukkan adalah sangat tidak masuk akal.Tengok gambar dibawah.Tapi ini baru satu blog,aku ada lebih dari 2 blog yang aku letak iklam nuffnang niii..
           
                                                          Ini untuk Blog"Sudut Bonda"

Ini untuk Blog"Sudut Bonda"

Ini untuk"Syahmismail"

Ini untuk"Syahmismail"

Kalau anda belum yakin apa yang saya cakapkan ini.anda klik link dibawah dan tengok apa yang mereka bincangkan tentang nuffnang niii!!!
1)Kenapa tidak ramai berjaya dengan Nuffnang
2)Selamat Tinggal Nuffnang

Jika anda rasa topik ini perlu dibincang kan seeliknya anda kongsikanla dengan apa cara sekali pun yang anda akan gunakan.Jika nak kongsikan link blog ini sekali pon saya benar jika untuk kebaikkan.

No comments:

Post a Comment

Sponsor